نیاز آموزش‌وپرورش به فردی که نیازها را بشناسد/نظر کمیسیون آموزش مجلس نسبت به فانی
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نیاز آموزش‌وپرورش به فردی که نیازها را بشناسد/نظر کمیسیون آموزش مجلس نسبت به فانی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش‌وپرورش باید از بدنه فرهنگیان باشد تا با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها بتواند تصمیمات موثری را اتخاذ کند؛ فانی درصورت معرفی شدن به مجلس می‌تواند رای موافق نمایندگان را کسب کند.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص معیارهای انتخاب وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهمترین و موثرترین وزارتخانه‌های کشور است، در حقیقت آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه جامعه اسلامی در تمام ابعاد است.

وی افزود:‌اقدامات عمقی و بنیادین در آموزش و پرورش به قدری زیاد است که در سایر وزارتخانه‌ها نمی‌توان آن را یافت، دغدغه فرهنگی را باید در دولت یازدهم با همان نگاهی که امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری داشتند،‌دنبال کرد چرا که هدف اصلی انقلاب اسلامی رویکرد فرهنگی است بنابراین باید در رابطه با آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه وزیری که در راس وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد با بیش از یک میلیون فرهنگی و 13 میلیون دانش‌آموز در ارتباط است، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید فردی باشد که تمام شایستگی‌های مدیریتی را به لحاظ تعهد و تخصص داشته باشد و از بدنه آموزش و پرورش جدا نباشد و فرصت‌ها و تهدیدها را شناخته تا بتواند تصمیمات موثری را اتخاذ کند.

خسروی در رابطه با اینکه نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به آقای فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش چیست؛ گفت: فانی در حوزه آموزش و پرورش سال‌ها سابقه فعالیت دارد و با مسائل مختلف این وزارتخانه از نزدیک آشناست چون مدتی را به عنوان معاون و مدتی را به عنوان سرپرست در وزارت آموزش و پرورش حضور داشته است بنابراین در صورت معرفی شدن به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس می‌تواند رای موافق نمایندگان را کسب کند.





تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 110168
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت